عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share

12

السلام عليكم

اخواني اعضاء انا مسلم

انا حابب ان كل واحد منكم يحصل على حسنات بأذن الله بضغطه زر

طيب ازاي ؟

هقولك : اعمل دعوه لكل اصحابك بأنهم يشتركو في الجروب

طيب انا هاخد حسنات ازاي ؟

ماتنساش قول الرسول صلى الله عليه وسلم ( الدال على الخير كفاعله ) ... تخيل كل ماواحد يشترك بواسطتك ويقرأ حديث او يقرأ دعاء
انتا ان شاء الله هتاخد زي اجره بأذن الله

الطريقه انك تدعو كل اصحابك مره واحده وبضغطه زر :

اولا هتدخل على رابط الجروب من هنـــا
http://www.facebook.com/group.php?gid=368258310320

تاني حاجه هتختار Invite people tp join
زي مافي الصوره
وبعديها هتحط الكود ده في المتصفح من الاعلى ( مكان رابط الموقع )

javascript:elms=document.getElementById('friends').getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}}

شوف الصوره دي
اضغط على الصوره لمشاهدتها بحجم اكبر

بعد ماتحط الكود في المكان المشار اليه في الـصوره اضغط على زر انتر Enter
هتلاحظ انه تم تحديد كل اصحابك مره واحده

دلوقتي اخر خطوه انط تدوس على send Invitaition
شوف الصوره دي >>
اضغط على الصوره لمشاهدتها بحجم اكبر


انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe