عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share

لا اعرف هل اقول كل عام وانتم بخير او اقول لاحول ولاقوه الا بالله العلي العظيم على ماصار فيه شبابنا

سوف اروي لكم قصه قصيره حدثت في ثاني ايام عيد الاضحى ( يوم السبت الموافق 28-11-2009 )

وكانت احداثها في وسط المدينه ( القاهره )

الحكايه ومافيها اني ماشي في الشارع في امان الله وفجأه اسمع

صراااااااااااااااااخ حاد من بنت ...

حصل ايه ياجماعه ايه اللي بيجرى .. طبعا وبكل اسف حاله تحرش بفتاه وصديقتها مما ادى الى صراخ البنت

طبعا ان حد يتكلم ولا يتخانق مع الشاب ده ولا يربيه للاسف كل واحد واقف يتفرج ... خلص الموضوع وكل واحد راح لحاله

بعدها نزلت اركب المترو في محطه احمد عرابي

انا طالع السلم وفي بنت مقابلاني ونازله ع السلم لقيتها بتعيط وفيه شباب ملموم حواليها

فسألتها : هوا فيه ايه يا آنسه ؟؟

طبعا هيا منهاره وبتعيط ... تدخلت واخذتها وهديتها ووديتها مكتب الشرطه اللي في المحطه وبقيت معاها لغايت ماخلصت حوارها

كنت منتظر تحرك من رجال الشرطه ... لاكن لاحياه لمن تنادي وكان رد الظابط ( ماتخرجيش تاني لوحد )

انا سمعت كده دمي غلي في عروقي بصراحه ... يعدي بدل مايحميها ويعملها محضر ويمسك الشباب بيقولها ماتخرجيش تاني ؟؟؟؟؟

فين الامن ؟؟
فين الامان ؟؟
فين الطمأنينه ؟؟

لاحول ولاقوه الا بالله العلي العظيم

انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe