عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share
انا عايز اطرح موضوع لاحظته كتير بين بنات وولاد هما صحيح يعتبروا اقليه بس انا شوفت بنات وولاد عمرهم محبوا طول حياتهم ولكن وصلوا لسن


الجواز وان الاوان انهم يتجوزوا
لو انتى بنت هل تقبلى انك تتجوزي واحد مش بتحبيه جواز صالونات يعنى ولما اقول كده قصدي انك محبيتيهوش حتى بعد متخطبتوا مع انك شايفه انه


حد كويس وفيه مواصفات الشاب اللقطه لكن فضلتى مخطوبه فتره ومحبيتيهوش بالمره هل هتكمللي

وللشباب نفس الحكايه لو خطبت بنت ومحبيتهاش نهائي بعد فتره من الخطوبه مجاش الحب ومفيش اي احاسيس يعنى بتحس انها عاديه بالنسبالك


هل هتكمل

وخصوصا الناس اللي عمرها محبت ونفسها تعيش احساس الحب ده لو انت في الموقف ده هتتصرف ازاي


هتتنازل عن الحب مدام الشخص فيه المواصفات الكويسه

ولا هتنهي الموضوع وتدور على حد تانى يكون فيه بينكم مشاعر واحاسيس

يا ريت تقولولي رايكم في الموضوع ده



انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe