عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share
المعلم يسأل الطالب :

غير صيغه الفعل من المضارع الى الماضي .

الطالب : خلاص الماضي ودعته = محيت ذكراه من بالي
انا من باعني بعته = ولا دلابه يجي دربي

المعلم : انت فاكر دمك خفيف * انت عاوز تعلمني الهيافه بتاعتك ؟

الطالب : حاجات علمتهاك .... وحاجات نولتهاك ..... وحاجات عيشتهاك .... ايام مكنتي معايه .... بريئه بتحلمي !

المعلم : لك يخرب بيتك انت فاكرني بنت يا مسطول * اعتذر وتوب قبل ما ارميك من الشباك.

الطالب : وانا كل ما اقول التوبه ترميني المقادير يا عين !

المعلم : انا رايح اجيب الناظر يتفاهم معاك * وحتشوف لما يجي حيعمل فيك ايه

الطالب : الغضب الساطع آت - من كل مكان آت ! :

المعلم : هزر زي ما انت عاوز وحنشوف حتعمل معاه ايه !


حضر الناظر مع المعلم وسال الناظر الطالب :


الناظر : انت ايه حكايتك مع المدرس ؟

الطالب : تواعدنا انا وياه = لكن ما توادعنا


الناظر : انت يا ابني بالع رديو ولا شريط .... مالك كده على بعضك مزيكا ! انت ما نمتش المبارح ؟


الطالب : نسيت النوم واحلامه = نسيت ليليه وايامه !

الناظر : اطلع بره وخليني اشوف ابوك بكره

الطالب وهو خارج من الصف : يجيلك يوم تندم على ما سويت = واقول منك لله يكفي انا مليت ! هههههههه


المعلم للناظر : الطلاب الي زي دول بتعمل معاهم ايه ؟

الناظر : اطبطب ............ . وادلع

انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe