عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share
نحن نريدها هلس ... نريدها خرابا دائما
دي طلعه الاغنيه ... اسمع بقا الباقي وعيش طيب



عندهم حق فى كل حاجه بيقولوها كلمات الاغنيه روشه شوية بس مفيهاش كلمات خارجه وفعلا الشياطين والغرب ( المجتمع الاوربي ) بقى عايزنها كلها هلس ويريد شباب ضائع..خمرة وبانجو ورقص هدفهم الشباب تبقى ضايعه بجد أحيهم على الاغنيه دي بس ياريت اعرف رأيكم فى الأغنيه دي وكلماتها ويا ترى اسيب الاغنيه فى الفيديو عندي ولا امسحها ولا ايه بس انا شايف ان الاغنيه هادفه

انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe