عاوز يوصلك جديد الافلام والمسلسلات كل يوم ؟؟ اضغط هنا واعرف الطريقه " خدمه مجانيه "

بانوراماإم بي سي إف إمبانوراماإم بي سي إف إم

سيد الاستغفار اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

مطلوب مشرفين .. كن واحد منهم الان

 

Share
انا عايزة احكيلوا على حاجة حصلت امبارح

امبارح كنت راجعة من اسماعلية فركبت القطر وكنت حاجزة فى العربية الاولى ركبت القطر المفروض يكون مكيف فالتكيف كان مش شغال روحت سيبا العربية الاولى ورجعت على التانية عشان فيها تكيف ووصلنا للزقازيق راح وقف ساعة وبعديها وصلنا للقاهرة راح وقف حوالى ساعتين وبعد كدا قالوا انهم بيغيروا العربية الاولى وهيرجعوها ورا عشان مافيهاش تكيف ومشى القطر وبعد كدا كنا خلاص داخلين على العياط ولقينا القطر عمال بيطأطأبطريقة غريبة كدا والنور يولع ويطفى وراح بعد كدا راح طفى خالص والقطر لسة بيطأطأ وبعد كدا شمينا ريحة حريق كدا غريبة والقطر كان بيجرى بطريقة غريبة لغايت ماوصلنا للعياط للمكان اللى كان فى حادثة القطرين اللى خبطوا فى بعض دول روحنا نزلنا كلنا من القطر ومحدش رضى يركب تانى والناس كلها راحت تتخانق مع السواق راح السواق قال دى مش مسؤليتى سألنا فين اللاسيلكى طيب اللى بيبقى معاكوا انت والكمثرى قال ماعيش لاسيلكى فواحد قاله يعنى انتوا هتموتونا راح قال ماتموتوا دى مش مسؤليتى
راحوا فضلوا يصلحوا فى القطر من تحت وريحة الحريقة بتزيد وكان معانا واحد رتبة راح اتصل بالنجدة راح قالوهم القطر فية مشكلة وعايزين الطوارئ راح قالولوا محدش يركب القطر تانى لغايت مانيجى الشرطة وقالوا ان القطر هيفضل كدا لغايت المنيا واركبوا وهى المشكلة بس فى البور والنور والتكييف وان العربيات دى هتتغير فى المنيا راح الظابط اتصل بيهم وقالهم انهم هيمشوا القطر كدا لغايت المنيا نكون ولعنا راحوا قالولوا فى التليفون ماتولعوا دى النجدة
وقفلوا فى وشة السكة
المهم قبل مانركب القطر تانى فى العياط السواق قال انه هيمشى بهدوء فكلنا ركبنا القطر تانى والقطر بدل مايمشى بهدوء لا دا زود السرعة اضعاف والقطر كان بيتمايل كتير وخبط كدا غريب

انا اللى كنت خايفة منه فى دا كلة لنروح لسواق القطر مانلقيهوش يكون نط وساب الركاب كالعادة
ماهما بيتدربوا على النط فى المواقف اللى زى دى
والحمدلله وصلنا بالسلامة بعد ماكلنا اتقطع خلفنا
حسبى الله ونعم الوكيل

انشر هذا الموضوع

Share |
Share/Save/Bookmark Subscribe